Çerkezköy Belediye Başkanı Vahap Akay, Ankara’da bir dizi ziyaret gerçekleştirdi. Başkan Akay, Tekirdağ Milletvekilleriyle bir araya gelerek, yapılacak çalışmalarla ilgili bilgi verdi. Akay daha sonra Belediye Meclis Üyesi Gökay Keleşoğlu ile birlikte TBMM Başkanı Prof. Dr. Mustafa Şentop’a da bir ziyaret gerçekleştirdi. Yapılacak çalışmalarla ilgili fikir alışverişinde bulunulan ziyaret hatıra fotoğrafının çekilmesiyle son buldu.
AKAY’DAN ŞENTOP’A ZİYARET

Çerkezköy Belediye Başkanı Vahap Akay, CHP Belediye Meclis Üyesi Gökay Keleşoğlu ile birlikte TBMM Başkanı ve Tekirdağ Milletvekili Prof Dr. Mustafa Şentop’u ziyaret etti.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- "KOLTUKLAR GEÇİCİ" DİYEREK VEDA ETTİ
- ÇERKEZKÖY MİLLİ EĞİTİM'DEN BAŞARI DOLU YIL DEĞERLENDİRMESİ: 50 BİNİ AŞKIN ÖĞRENCİ TATİLE GİRDİ
- BAŞKAN MÜGE YILDIZ TOPAK, “SORUNLARI ERTELEMİYOR, KALICI ÇÖZÜMLER ÜRETİYORUZ”
- SARAY'DA KIŞ ATÖLYELERİ EMEKLERİ SERGİDE TAÇLANDI
- ÇERKEZKÖY'DE GENÇLER KÖTÜ ALIŞKANLIKLARA KARŞI SPORLA BULUŞTU
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN




Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.