Emniyet Genel Müdürlüğü tarafından, tüm kamu kurum ve kuruluşları önünde bulunan yaya geçitlerinde nöbet tutulacak. Konuyla ilgili Emniyet Genel Müdürlüğü’nün sosyal medya hesabından yapılan bilgilendirmede; “Başta okullarımız olmak üzere tüm kamu kurum ve kuruluşlarımızın önünde ve diğer yaya geçitlerinde “Yaya Güvenliğinin Nöbetçisiyiz” sloganıyla 02 Ekim 2019 Çarşamba Günü 13.00–15.00 saatleri arasında tüm İllerde “Yaya Geçidi Nöbeti ” farkındalık etkinliği gerçekleştiriyoruz” denildi.
YAYA GEÇİTLERİNDE NÖBET TUTACAKLAR

Emniyet Genel Müdürlüğü tarafından okullar başta olmak üzere tüm kamu kurum ve kuruluşları önünde yaya güvenliğini sağlamak amacıyla yaya geçitlerinde nöbet tutulacak. Tekirdağ’da da gerçekleştirilecek olan etkinlikte farkındalık oluşturulacak.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- "KOLTUKLAR GEÇİCİ" DİYEREK VEDA ETTİ
- ÇERKEZKÖY MİLLİ EĞİTİM'DEN BAŞARI DOLU YIL DEĞERLENDİRMESİ: 50 BİNİ AŞKIN ÖĞRENCİ TATİLE GİRDİ
- BAŞKAN MÜGE YILDIZ TOPAK, “SORUNLARI ERTELEMİYOR, KALICI ÇÖZÜMLER ÜRETİYORUZ”
- SARAY'DA KIŞ ATÖLYELERİ EMEKLERİ SERGİDE TAÇLANDI
- ÇERKEZKÖY'DE GENÇLER KÖTÜ ALIŞKANLIKLARA KARŞI SPORLA BULUŞTU
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN




Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.