"Elektriğe en son 1 Temmuz'dan geçerli yüzde 15 zam yapılmıştı" diyen Aslan: "Dün Damat Bakan tam da "herşey yolunda" derken elektriğe yüzde 14.90 zam daha yapıldı. Yani yizde 15 değil (Burhan Kuzuya göre) Doğalgaza gelince; Aralık 2017'den Eylül 2019'a kadar doğalgaz konutlarda yüzde 64, büyük sanayi kuruluşlarına yüzde 120, elektrik santrallerine ise yüzde 110 zamlandı. Peki vatandaşa zam ne alemde. Bu zamlarla kışa girerken vatandaş cayır cayır yanacak. Siz milletle dalga mı geçiyorsunuz. Yazık günah değil mi. Secimden önce indirdiklerinizi katkat bindirdiniz. Soğan papates esnafı pesinde depo basmaya gerek yok. Hazine bakanlığını basın. Asıl kallavi zammı yapan o.. Yoksa bunun arkasında da bir lobi mi var" dedi.
"İNDİRDİKLERİNİ BİNDİRDİLER"

Saadet Partisi Çorlu ilçe Başkanı Aytuğ Aslan, elektrik zammıyla alakalı yazılı açıklama yaptı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- "KOLTUKLAR GEÇİCİ" DİYEREK VEDA ETTİ
- ÇERKEZKÖY MİLLİ EĞİTİM'DEN BAŞARI DOLU YIL DEĞERLENDİRMESİ: 50 BİNİ AŞKIN ÖĞRENCİ TATİLE GİRDİ
- BAŞKAN MÜGE YILDIZ TOPAK, “SORUNLARI ERTELEMİYOR, KALICI ÇÖZÜMLER ÜRETİYORUZ”
- SARAY'DA KIŞ ATÖLYELERİ EMEKLERİ SERGİDE TAÇLANDI
- ÇERKEZKÖY'DE GENÇLER KÖTÜ ALIŞKANLIKLARA KARŞI SPORLA BULUŞTU
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN




Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.