Toplantıya; Tekirdağ Valisi Recep Soytürk, Çerkezköy Kaymakamı Nazmi Günlü, Çerkezköy Organize Sanayi Bölgesi Yönetim Kurulu Başkanı Eyüp Sözdinler, Tekirdağ Sanayi ve Teknoloji İl Müdürü Fahrettin Akçal ile birlikte kurum amir ve yöneticileri ve bölge sanayicileri katıldı. Toplantıda Namık Kemal Üniversitesi ve İl Tarım ve Orman Müdürlüğü konuyla ilgili sunum yaparak katılımcıları bilgilendirdi. Sunumların ardından bir konuşma yapan Vali Soytürk; “Bu konu örnekleri ile birlikte önem atfettiğim ve gelecekte daha da önem kazanacak bir konu. Bölgemizde de bunu yapan firmalarımız var. İstekli olan her firma için buradayız. Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum” dedi.
‘ATIK ISI İLE SERACILIK’ ÇOSB’DE MASAYA YATIRILDI

Tekirdağ Valiliği tarafından organize edilen ve bölgede ‘Atık Isı ile Seracılık Yapılabilmesi’ konusunun görüşüldüğü bilgilendirme toplantısı Çerkezköy OSB’de gerçekleştirildi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- "KOLTUKLAR GEÇİCİ" DİYEREK VEDA ETTİ
- ÇERKEZKÖY MİLLİ EĞİTİM'DEN BAŞARI DOLU YIL DEĞERLENDİRMESİ: 50 BİNİ AŞKIN ÖĞRENCİ TATİLE GİRDİ
- BAŞKAN MÜGE YILDIZ TOPAK, “SORUNLARI ERTELEMİYOR, KALICI ÇÖZÜMLER ÜRETİYORUZ”
- SARAY'DA KIŞ ATÖLYELERİ EMEKLERİ SERGİDE TAÇLANDI
- ÇERKEZKÖY'DE GENÇLER KÖTÜ ALIŞKANLIKLARA KARŞI SPORLA BULUŞTU
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN




Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.