Azbay, mesajında; “Milletin adamı sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde kurulan AK Parti’miz bugün 23 yılını geride bıraktı. Sayısız reformlarla ülkemizin geleceğine ışık tutan bu gönül hareketi, Türkiye Yüzyılı vizyonuyla 23’üncü yılında da emin adımlarla yoluna devam etmektedir. Umut dolu yarınların, geleceğin ve icraatın adı AK Parti’dir. Bugüne kadar partimize emek veren, farklı kademelerde hizmet sunan tüm yol arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum. Ahirete irtihal edenlere Rabbim’den rahmet diliyorum. AK Parti’mizin 23. kuruluş yıldönümü kutlu olsun” dedi.
AZBAY: “AK PARTİ’MİZİN KURULUŞ YILDÖNÜMÜ KUTLU OLSUN”

AK Parti Çerkezköy İlçe Başkanı Salih Azbay, AK Parti’nin kuruluşunun 23’üncü yıldönümü nedeniyle bir mesaj yayımladı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- "KOLTUKLAR GEÇİCİ" DİYEREK VEDA ETTİ
- ÇERKEZKÖY MİLLİ EĞİTİM'DEN BAŞARI DOLU YIL DEĞERLENDİRMESİ: 50 BİNİ AŞKIN ÖĞRENCİ TATİLE GİRDİ
- BAŞKAN MÜGE YILDIZ TOPAK, “SORUNLARI ERTELEMİYOR, KALICI ÇÖZÜMLER ÜRETİYORUZ”
- SARAY'DA KIŞ ATÖLYELERİ EMEKLERİ SERGİDE TAÇLANDI
- ÇERKEZKÖY'DE GENÇLER KÖTÜ ALIŞKANLIKLARA KARŞI SPORLA BULUŞTU
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN




Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.