Toplantıda OSB’lerin genişlemesi, Çerkezköy OSB’nin su yönetim modeli ve OSB’lerin altyapıları ile ilgili konular görüşülerek istişarelerde bulunuldu. Toplantıya Vali Soytürk’ün yanı sıra Sanayi ve Teknoloji Müdürü Fahrettin Akçal ve OSB Bölge Müdürleri katıldı.
ÇERKEZKÖY OSB’NİN SU YÖNETİM MODELİ KONUŞULDU

Tekirdağ Valisi Recep Soytürk başkanlığında Tekirdağ Valiliği Toplantı Salonu’nda OSB Bölge Müdürleri Toplantısı yapıldı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- "KOLTUKLAR GEÇİCİ" DİYEREK VEDA ETTİ
- ÇERKEZKÖY MİLLİ EĞİTİM'DEN BAŞARI DOLU YIL DEĞERLENDİRMESİ: 50 BİNİ AŞKIN ÖĞRENCİ TATİLE GİRDİ
- BAŞKAN MÜGE YILDIZ TOPAK, “SORUNLARI ERTELEMİYOR, KALICI ÇÖZÜMLER ÜRETİYORUZ”
- SARAY'DA KIŞ ATÖLYELERİ EMEKLERİ SERGİDE TAÇLANDI
- ÇERKEZKÖY'DE GENÇLER KÖTÜ ALIŞKANLIKLARA KARŞI SPORLA BULUŞTU
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN




Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.