Okul bahçesinde gerçekleşen etkinlik öğrenci velileri ve vatandaşlar tarafından büyük ilgi gördü. Etkinliğin büyük ilgi görmesinden çok mutlu olduğunu belirten 3/E sınıfı öğretmeni Özge Can Soyak İldiz,”Öğrencilerimizin sanata olan bakış açılarını daha ileriye götürmelerini ve sanatın her dalında farkındalık yaratabilmelerini sağlamak için 37E sınıfı olarak ‘Yürüyen tablolar’ etkinliğini gerçekleştirdik. Etkinlik öncesi de tüm sınıf öğrencilerin etkinliğe heyecanla istekle hazırlandılar. Etkinliğin büyük ilgi görmesi beni olduğu kadar öğrencilerimi de çok mutlu etti” dedi.
GELECEĞİN BÜYÜKLERİNDEN MUHTEŞEM ETKİNLİK

Çerkezköy Tepe İlkokulu 3/E sınıfı öğretmeni Özge Can Soyak İldiz öğrencileriyle birlikte sanata farkındalık yaratmak için düzenlediği ‘Yürüyen Tablolar’ etkinliği gerçekleştirdi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- "KOLTUKLAR GEÇİCİ" DİYEREK VEDA ETTİ
- ÇERKEZKÖY MİLLİ EĞİTİM'DEN BAŞARI DOLU YIL DEĞERLENDİRMESİ: 50 BİNİ AŞKIN ÖĞRENCİ TATİLE GİRDİ
- BAŞKAN MÜGE YILDIZ TOPAK, “SORUNLARI ERTELEMİYOR, KALICI ÇÖZÜMLER ÜRETİYORUZ”
- SARAY'DA KIŞ ATÖLYELERİ EMEKLERİ SERGİDE TAÇLANDI
- ÇERKEZKÖY'DE GENÇLER KÖTÜ ALIŞKANLIKLARA KARŞI SPORLA BULUŞTU
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN




Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.