Günlü, mesajında şu ifadelere yer verdi; “Türkiye Büyük Millet Meclisi’nin kurulduğu 23 Nisan 1920’de, milletimizin önünde yepyeni bir ufuk açılmış, ‘ Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir’ ilkesine dayalı laik, demokratik ve sosyal bir hukuk devleti olan çağdaş Türkiye Cumhuriyeti’nin temelleri atılmıştır. Ecdadımızın bizlere emanet ettiği bu güzel vatanı, milletimizin geçmişten gelen birikimi ve birlik-beraberlik içinde çok çalışarak daha mamur hale getirmek, gelecek nesillere daha güçlü bir Türkiye bırakmak, hepimizin en büyük hedefidir. 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nın 104’üncü yıldönümünü coşku ile kutlarken, Cumhuriyetimizin ve Türkiye Büyük Millet Meclisimizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü, silah arkadaşlarını, aziz şehit ve gazilerimizi, rahmet ve şükranla anıyor, geleceğimizin teminatı çocuklarımızın bayramını kutluyorum” dedi.
KAYMAKAM GÜNLÜ’DEN 23 NİSAN MESAJI

Çerkezköy Kaymakamı Nazmi Günlü, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı nedeniyle bir mesaj yayımladı. Günlü, mesajında tüm çocukların bayramını kutladı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- "KOLTUKLAR GEÇİCİ" DİYEREK VEDA ETTİ
- ÇERKEZKÖY MİLLİ EĞİTİM'DEN BAŞARI DOLU YIL DEĞERLENDİRMESİ: 50 BİNİ AŞKIN ÖĞRENCİ TATİLE GİRDİ
- BAŞKAN MÜGE YILDIZ TOPAK, “SORUNLARI ERTELEMİYOR, KALICI ÇÖZÜMLER ÜRETİYORUZ”
- SARAY'DA KIŞ ATÖLYELERİ EMEKLERİ SERGİDE TAÇLANDI
- ÇERKEZKÖY'DE GENÇLER KÖTÜ ALIŞKANLIKLARA KARŞI SPORLA BULUŞTU
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN




Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.