Salınan çil keklikler hem süne hem de çekirgeyle mücadelede önemli bir yer tutarken aynı zamanda da biyolojik mücadelede farkındalık sağlayarak kimyasal yöntemlerin azalmasına yardımcı olacak. Düzenlenen etkinlikte 300 adet çil keklik, Tekirdağ Valisi Recep Soytürk ve protokol üyeleri tarafından doğaya salındı. Hayrabolu Örey Mahallesi’nde düzenlenen “Doğaya Çil Keklik Yerleştirme Faaliyeti”ne Vali Soytürk’ün yanı sıra Hayrabolu Kaymakamı Eyüp Fırat, Hayrabolu Belediye Başkanı Tuncer Başoğlu, Doğa Koruma ve Milli Parklar 1. Bölge Müdür Vekili Abdullah Alioğlu, Doğa Koruma ve Milli Parklar İl Şube Müdür Vekili Gökay İnal, Tarım ve Orman Müdürü Oktay Öcal, Ak Parti İl Başkanı Ali Gümüş katıldı.
300 KEKLİK DOĞAYA SALINDI

Tekirdağ’da yaşam ortamlarına alışarak üreme kabiliyetine sahip sağlıklı popülasyonlar oluşturmaları için 300 adet çil keklik doğaya salındı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- "KOLTUKLAR GEÇİCİ" DİYEREK VEDA ETTİ
- ÇERKEZKÖY MİLLİ EĞİTİM'DEN BAŞARI DOLU YIL DEĞERLENDİRMESİ: 50 BİNİ AŞKIN ÖĞRENCİ TATİLE GİRDİ
- BAŞKAN MÜGE YILDIZ TOPAK, “SORUNLARI ERTELEMİYOR, KALICI ÇÖZÜMLER ÜRETİYORUZ”
- SARAY'DA KIŞ ATÖLYELERİ EMEKLERİ SERGİDE TAÇLANDI
- ÇERKEZKÖY'DE GENÇLER KÖTÜ ALIŞKANLIKLARA KARŞI SPORLA BULUŞTU
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN




Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.